El dia del Brownie

No sabia si titular aquesta entrada com “El dia del Brownie” o bé “No em se organitzar”. Cada dia em passen pel cap coses que podria explicar aquí, però mai no trobo el moment de posar-m’hi. I no és que no tingui temps, no, és que no m’endreço com cal. Així de clar, no hi ha excuses. Mentre no m’hi poso seriosament i us explico una història pròpia, em faig ressò d’una història aliena.

Un dels “gastro blogers” que segueixo és en Dani, o Pintxo, de Directoalpaladar o de Elmonstruodelasgalletas, entre altres. Fa uns mesos, i com a conseqüència d’uns comentaris a Twitter, en Dani i altres bloggers van convocar a tothom qui s’hi volgués apuntar a l’esdeveniment #megagalleta. Es tractava bàsicament de fer una galeta gegant un dia determinat, i enviar foto i recepta a en Dani per tal que la publiqués al seu bloc. L´iniciativa va ser un èxit, com podeu veure. O cerqueu “megagalleta” a google …
Pel proper 11 de novembre han convocat “El dia del Brownie”. I es tracta simplement d’això, de fer un Brownie. Jo m’hi apunto. Tinc una recepta molt simple i infal·lible, però encara no he decidit si la faré servir o si arriscaré i n’ intentaré una altre. Us ho explico el dia 12.

Imatge copiada del blog Elmonstruodelasgalletas

Deixa un comentari

