“El Comidista”, nou llibre de receptes

Dijous vaig anar la la presentació del llibre de Mikel López Iturriaga “Las recetas de el Comidista, a la llibreria Mutt de Barcelona.

Per qui no sigui d’aquest planeta, explicaré que El Comidista és un gastro bloc que es publica a la versió on line del diari El País. En Mikel, no cal dir-ho, és l’autor del bloc. I no donaré més informació pràctica, vosaltres mateixos podeu llegir sobre el llibre, sobre en Mikel, sobre els seus blocs i fins i tot sobre la llibreria Mutt

Habitualment visito el bloc als matins, abans de començar a treballar, i sempre el fa somriure. Fins i tot m’arrenca alguna rialla, encara que això tampoc no té massa mèrit, ric molt i amb molta facilitat.

En Mikel em sembla un tipus simpàtic. A mi i a totes, la presentació estava atapeïda de mosses d’entre trenta i tants i quaranta i pico. Tan alt, amb aquests elegantíssims cabells blancs, el noi te moltes opcions de convertir-se en el Clooney de la blocosfera. Varem fer totes una molt civilitzada cua per aconseguir la seva signatura, i les mes valentes es van fer una foto amb ell.

El llibre m’agrada, molts són els que prometen receptes senzilles, i pocs els que ho compleixen. Aquest ho fa, però no per això les receptes resulten ser les de sempre o avorrides. De veritat, no és per fer la pilota, i tenint en compte que la meva biblioteca gastronòmica és considerable: El llibre val molt la pena.

Segur que en Mikel em recorda, per que vaig complir amb el dresscode, i amb la calor que feia l’abric em va durar dos minuts ;)

Deixa un comentari

